Forme de eliberare

Forme de eliberare

vineri, 22 octombrie 2010

Dupa o vreme...

...am revenit...
Nu te uita mirat, de parca nu ai recunoaste ce vezi...e acelasi invelis ce acopera un nou continut explozibil de asta data.
Vechea lumanare arde, acum insa are un motiv bine intemeiat.
Am pierdut urma cristalului si am devenit o umbra...
Stai linistit, sunt bine...Nu-ti face griji...Acum imi exprim si mai bine adevarata fata...
Cu aceeasi superficialitate, cu o doza mai mare de egoism...totul presarat cu nisipul narcisismului...am reaparut...
Imbratiseaza-ma si iubeste-ma mai mult ca oricand, rasplata o voi primi curand...
Ghideaza-ma pentru ca nu stiu incoto sa m aindrept, ma apropii catre cele cunoscute insa nimic nu mai e la fel.Vor ceva de la mine si nu inteleg au de au reusit sa se gandeasca la asta, de parca nu ar avea ochi si macar un graunte de sclipire...
Te simt mereu,
Te simt la fiecare pas,
E dureros cand imi etalez latura pur umana si uit de tine,
E strigator la cer cum pe zi ce trece ma aproii iar de viata normala,
E trist pentru ca sunt ignoranta
E dezamagitor sa ma privesc in oglinda si sa vad ramasitele omului ce l-ai vrut odata,
E bolnavicios felul cum am ales sa traiesc,
Ii ranesc pe toti, da, ii ranesc pentru ca nu se pun macar pentru o clipa in locul meu sa vada de ce aleg sa fiu asa, sa vorbesc, sa gandesc asa...
Ma bucur cand fac lucruri ce m-ai invatat, sunt asa mandra si in interior plang pentru ca stiu ca sunt DOAR UN OM RATAT...
N-ai vrut sa recunoasti asta niciodata, chiar daca eu am pus-o in cuvinte
......................................................................................................................................................................


"Somn usor"

Niciun comentariu: